Accepterad Johannes Ohlsson | Ban Överklagan [ABM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788544344/

Ditt Hex-ID: 11000016cf95160

Vad är din discord tagg? klivarenskb

Vem var det som bannade dig? ABM

Bild på banmeddelande: image200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde shoot on sigthsing vilket jag inte visste att det fanns nått sånt än

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid plocket och jag fick träffa en individ som kände igen mina vänner så jag valde att inte råna han. Då kommer en råsa/lila bil mot oss och jag riktar vapnet mot dem och säger stanna vilka e de men tydligen vissades sig inte i deras medal. Jag började skjuta direkt när dem började åka ifrån vilket var tydligen fel och jag förstår då att jag gjorde fel iju me att jag själv svärde mot andra staffsen att jag aldrig skulle göra nått sånt misstag för jag är bara här för att spela och ha kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tror inte det var felaktig ban då man sa till mig att jag blir bannad för shoot oon sigth eller vad den heter vilket jag ber om ursäkt för, för jag visste seriöst inte att man fick göra de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lyckats ta lärdom av dem då jag inte gör samma misstag som jag blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? snacka först sen ifall om det var nån annan alltså konkurenterna då hade man kunnat rpa på att göra scenariot större

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att aldrig göra så igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka