Nekad jaffar165 | Beslut Överklagan [Real ABM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Ditt discord namn: xyfw

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning+5 dagars ban, Vill bara överklaga min ban.

Vem/vilka tog beslutet? Real ABM och esplund

Varför tror du själv att beslutet togs? För att från deras vinkel ser det ut som om jag väljer att finisha en kille istället för att gå för en kidnappning

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att jag inte hade någon möjlighet att kidnappa 2 personer åt gången. Samt så vet jag att en stor del utav kriminella på unive gillar att "mjölka" ut innan dom ställer sig upp vilket jag verkligen inte hade tid med i åtanke att det var ännu en bil där. Jag visste att det låg ner en till person vid andra sidan utav bilen, jag hade då planerat att kidnappa honom istället. Medans jag visste att den andra bilen höll på att "lurka" runt sig eftersom min polare hade hoppat ut och skjutit mot dom. När jag väl ska försöka kidnappa blir jag beskjuten utav någon form utav bugatti/mclaren bil från avstånd vilket gör så att jag återigen "finishar" personen och rör mig vidare och försöker hitta ett läge att skjuta dom andra i mclaren/bugatti bilen. Medans jag försöker hitta ett läge så ser jag min kompis åka upp på en bro/tågräls och skjuter mot dom och får en utav dom att ramla och då kidnappar jag honom istället eftersom det var rätt läge och mina vänner hade min rygg som dom inte hade innan. När man väl är i en skottlossning så vet man om det är rätt tillfälle för att kidnappa eller om det inte är rätt tillfälle. Och i detta tillfället visste jag att det inte var rätt tillfälle för en kidnappning. Men förstår helt och hållet hur ABM och Esplund tänker

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...e29af2c502b27183d5d23d6ffe7d517a4541fe3647d2& (här ser man bugattin/mclaren bilen som lurkar runt sig där i bakgrunden och väntar på ett läge att skjuta mig) https://cdn.discordapp.com/attachme...138105a525442621dd0605ea493c2ecfa26f9eb852a9& (här ser man att jag lyckas skjuta ner 2 personer och inte bara 1 som bara ABM och Esplund såg)

https://medal.tv/games/gta-v/clips/ksvfxtbnReXpsMfw2?invite=cr-MSxEdEwsMjk2MjUxMzMy

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Hänvisar dig till banöverklagan istället för beslutsöverklagan då detta endast handlar om att överklaga en avstängning.

kan någon tagga någon utav staffsen?

Senast ändrad:
Hänvisar dig till banöverklagan istället för beslutsöverklagan då detta endast handlar om att överklaga en avstängning.
handlar om en varning också samt att ban kan man beslut överklaga då ban är ett beslut som tagits, skulle han få en annan banfärg som kan påverka hans återgärder i framtida fall så kan han hänvisa till denna beslutöverklagan om den blir godkänd och det beslutet som tas då kan ändras.

+rep såg scenariot och han hade ingen möjligt att kidnappa eller råna

+rep var med i scenariot och han hade verkligen inte tid att kidnappa han det var 2-3 personer som låg ben dammade och en till full bil som kom så han hade absolut ingen tid till att kidnappa honom vilket man hade sett om klippet var längre helt otroligt hur han kan bli bannad för det där klippet visar absolut inget bevis på att han hade kunnat kidnappa där helt sjukt hur man kan ta återgärder för det där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka