Nekad Ingvar | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037438278/

Ditt Hex-ID: 110000140345946

Vad är din discord tagg? sundbergove

Vem var det som bannade dig? moeez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-06 154900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade en person för luder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart och körde runt med en av mina kompisar. sedan bestämmer vi oss för att dra till sc styling då våran kompis var där. sedan åker vi dit och träffar även några andra som var där. bland annat personen jag kallade (Luder) min kompis berättar att de hänt nått där mellan han och någon. sedan blev det diskutioner om det som leder till ett bråk. och folk slår varandra. och sedan så säger jag kallarjag en person som slår mig för luder vilket ej är okej någonstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar mig enormt. Jag har inte så jättemycket mer att säga om situationen mer än att jag är väl medveten om vilket misstag jag har begått och att jag gjorde veldigt fel och man behandlar ablolut inte folk på det viset genom att kränka på det viset. men jag menade det absolut inte utan det bara kom ut i ilska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare både felaktigt och gånger där jag jag helt rätt har blivit korrekt bannad som det inte är så mycket att säga om men jag har tagit åt mig av mina misstag och satt mig mer och mer in i rpn och lixom förbättrat mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är ju såklart att jag inte skulle ha slängt ut mig det jag gjorde. och alltid tänka igenom de beslut jag tar och jobba mer och mer på konserkvenstänk till mina handlingar. Lixom tänka igeom. (hmm nae jag borde inte säga det här så det inte blir värre)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig och jag har tänkt igenom det väldigt mycket så detta misstag jag gjorde när jag blev bannad kommer aldirg hända igen och det var mycket mycket dumt av mig att säga något sådant. jag har lärt mig att alltid tänka innan jag säger saker. och speciellt inte säga sådana saker som jag råkade göra i detta tilfälle

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

@Moezz

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka