Nekad 1.cuzen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089871888/

Ditt Hex-ID: steam:110000143546c10

Vad är din discord tagg? cuzenoeller

Vem var det som bannade dig? Freaky Olle

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig för att jag sa ett rasistiskt ord som jag inte viste var rasistiskt,. Staffen sa dock till mig men jag råkade säga de en gång till, alltså jag sa det utan att säga och jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på bil firman och skulle köpa en bil. Då pratade jag med några killar och nämde ordet "svartskalle". Jag blev indragen i ett staff samtal och han sa att jag inte skulle näma de ingen. Jag bad och förlåtelse och sa att det inte kommer ske igen. Men som sagt så råkade jag säga det utan att tänka, asså det bara slank ut. Då fick jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det inte var en felaktig ban utan att jag borde förtjänat en temporär ban på grund av att jag inte visste att det va rasistiskt tills han sa det till mig och jag råkade säga en gång till men jag sa förlåt och skrev förlåt, jag är samt en grön spelare och han kunde bannat mig i vi säger 2 veckor.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag vart bannad för "100kordie" kläder då jag inte visste att mina kläder var det. Jag gjorde en ban överklagan och blev accepterad. Nu tänker jag varje gång jag kör kläder så ska jag tänka extra extra realistisk och sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde försök att hålla mig från att säga de. Nu har jag lärt mig och jag tycker att det inte är fair att jag blev perma bannad för att jag sa svartskalle då jag visste att det inte var rasistiskt. Jag sa det med inte till någon utan bara allmänt. Jag har lärt mig en läxa att tänka 2 gånger innan jag säger något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte nämna något som kan låta rasistiskt och att alltid dubble tänka innan jag säger något. Jag kommer aldrig göra någor sånt igen och kommre bete mig från och med nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de klart. Att säga något rasistiskt ät något stort men det va ett misstag som jag gjorde och kommer ej ske igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka