Nekad Willbert | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willbert

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409540671/

Ditt Hex-ID: steam:110000156622e3f

Vad är din discord tagg? krlb

Vem var det som bannade dig? baconpankaka

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-17 214937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa N-ordet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev väldigt irriterad och hade en väldigt dålig dag och sedan så kom det en spelare och började vara elak mot mig och fortsatte köra in i mig med sin bil när jag försökde putta på min motor-cykel och hindrade mig att ta in den på verkstan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde ett fel med att kalla han ett ord jag inte skulle ha använt och jag mår dåligt för att jag kallade han det men jag blev väldigt sur och jag vet att jag inte skulle ha sagt det i första början jag kommer aldrig i hela mitt liv göra något sådant igen och jag ångrar mig enormt efter det som har hänt och jag saknar att spela och jag hoppas att detta misstag kan bli rätt och att jag har lärt mig från det, det kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg om jag har några tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara lungnare och inte blivit så sur och eskalerar situation ännu mer och jag borde bara ha ignorerat personen. Jag kunde också vara mer respektful.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är väldigt allvarligt att använda sådana fula och respektlösa ord oavsett om jag var sur eller ej. Jag förstår nu att desa ord påverkar andra folk väldigt mycket och det finns inge ursäkter till att använda det. Jag kommer aldrig göra om samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka