Accepterad Vaanix | Ban Överklagan (xyou)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198249172114/

Ditt Hex-ID: steam:110000111385c92

Vad är din discord tagg? mrvanix7

Vem var det som bannade dig? xyou

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag pratade ooc ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snacka ooc ig, sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt, det var bara jag som tabba mig. Jag trodde inte att nån specca och kände mig ganska obrydd i den situationen. Jag brukar verkligen inte snacka ooc ig utan det blev bara en engångsförselse! Jag fattar att det förstör för andra när man säger saker som inte hör hemma IC, och jag har full förståelse för varför ni reagerade. Jag har lärt mig av det här och kommer se till att hålla allt 100% in-character framöver. Jag hoppas ni kan ha lite överseende med att det bara var ett misstag från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade helt enkelt kunnat tänka efter innan jag snackade och hållit allt IC som man ska. Hade jag bara vart tyst där och då så hade inget hänt. Jag borde liksom ha kommit ihåg att man aldrig vet om nån speccar, så det var bara onödigt av mig. Nästa gång kommer jag bara släppa sånt snack helt och hålla fokus på RP:t istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt klart kunnat tänka efter lite mer innan jag börja pratam, Istället för att säga nåt OOC kunde jag bara hållit mig till RP och låtit situationen spela ut som vanligt. Det var onödigt av mig att säga nåt som inte hörde hemma här, speciellt när man vet att folk kan specca när som helst. Jag borde bara tagit ett steg tillbaka, hållit mig in-character och inte låtit mig själv bli så obrydd i stunden. Nästa gång kommer jag bara fokusera på RP och inte blanda in nåt utanför spelet alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka