Accepterad Husam.A | Ban Överklagan [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husam.A

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199662507660/home

Ditt Hex-ID: 11000016576268c

Vad är din discord tagg? Husam.A#4640

Vem var det som bannade dig? Argon

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av mitt sliskiga beteende, då jag började prata lite snuskigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i marie-lisas bilverkstad och talade med personalen. Jag började prata med en tjej anställd då jag tyckte att hon såg bra ut. Jag fick samma energi tillbaks aoch valde att gå åt de snuskiga hållet då jag själv trodde att hon ville de. Om jag hade vetat att hon inte ville det hade jag aldrig tänkt tanken att tala på ett sådant sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban. Varje individ förtjänar att behandlas med respekt och värdighet oavsett kön. Att vara sliskig kan signalera en brist på respekt för den andra personens integritet och gränser. Att vara sliskig kan få den andra personen att känna sig obekväm, olustig eller i värsta fall rädd. Det kan skapa en otrygg eller hotfull atmosfär. Detta är jag hemskt ledsen för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare. Detta är min första gång :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fokusera på att vara genuin och uppriktig i dina interaktioner. Visa intresse för personen som en individ och lyssna aktivt på vad de säger. Vara medveten om personens gränser och respektera dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har insett vikten av att respektera andras gränser och integritet. Att vara påträngande kan göra andra obekväma eller uppleva det som respektlöst. Jag har lärt mig att vara mer medveten om mina handlingar och hur de påverkar andra människor. Det är viktigt att vara empatisk och tänka på hur mina ord och handlingar kan tas emot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka