Accepterad Real09 | Beslut Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Ditt discord namn: bmw.16

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad för typ av beslut gäller det? Min krim och medlem roll

Vem/vilka tog beslutet? MOMO

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hade haft sliskigt beetende mot en tjej IG som var ny till servern.

Hur är beslutet felaktigt? Jag, var verkligen nogrann med det jag sa. Jag sa att hon hade en fin klänning och att när hon gick i den var som motion. Hon var i triads gänghus där jag befann mig tillsammans med en annan vän. Hon kommer då jag säger detta och senare efter 5 minuter skriver jag /m det ser nice ut när du går i den eller något liknande vilket är OOC. Jag sa även till henne att hon inte skulle tolka det på det sliskiga sättet exakt 2 ggr och det har jag självsäkerhet i. Jag menade ingenting sånt, och i och med att jag hade betalat 360 spen alltså nivå 1 prisökning och sedan sker detta, jag har verkligen även skött mig bra sedan dess. Så i grund och botten har jag inte menat detta och jag har även förklarat noga. Men som sagt jag har inte menat detta och i och med att det skrevs i /m vilket in princip är OOC så är det inte sliskigt beteende och jag kan förstå ifall jag hade blivit bannad för detta om jag hade sagt slyna eller hora till en tjej IG. Jag är verkligen inte efterbliven att jag verkligen säger sådant. Liksom vem säger så när man vet att man inte får bete sig så mot tjejer. Senare kan det även vara så att hon överreagerat då hon är en ny medlem på unive och varit test-medlem på unive i nästan 2 veckor. Jag önskade att jag verkligen hade klipp på detta och verkligen bevisat er att jag verkligen har rätt, men i och med att hon pratade tillbaka och inte sa så mycket och fnittrade IG så tänkte jag inte att hon tyckte att det var sliskigt och det var inte heller grunden att jag skulle få henne och tycka att det var sliskigt när jag skrev /m ....... . jag streamade även under det ögonblicket på twitch men har ej videon då jag inte lagt upp något på det. På största allvar har inte jag gjort det med vilja och ibland kan folk utrycka sig fel, i och med att jag sedan sa IN GAME att jag inte menade på det sliskiga sättet. Senare vill jag även tilllägga att ifall jag hade gjort det med meningen hade jag förstått det tidigare, jag kom till din PM och var chokerad och frågade vad som pågick för jag inte visste vad som hände då jag vet att jag inte har menat det och då har man även självsäkerhet inombords att det inte kommer att hända något då jag inte hade ens en ända tanke om det. Jag hade verkligen tagit det då och sagt att det var korrekt av dig. Men som sagt hade ingen aning då jag för det första hade live på twitch och att jag inte säger sånt på min egna stream. Jag hade även 7 tittare inne på liven när jag var inne i triads huset vid flygplatsen. Jag är genuint ingen tjej hatare så att du verkligen vet och vill verkligen visa något sliskigt beteende mot någon tjej överhuvudtaget. Jag är verkligen ingen kvinna hatare. Men jag vill verkligen även förmedla att jag är unive booster både krim och vanlig och streamar på Unive och jag älskar verkligen unive jag hade aldrig velat något ont eller förstöra för någon annans tjejs RP eller en killes RP. Jag brinner verkligen för unive med.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Sliskigt beteende mot kvinnor. Det var beviset när han drog min krim. Senare finns det exakt vad jag skrev i /m i staff DC på min ban.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka