Nekad Husam.A | Ban Överklagan [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husam.A

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199662507660/home

Ditt Hex-ID: 11000016576268c

Vad är din discord tagg? Husam.A#4640

Vem var det som bannade dig? Argon

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag talade med opassande språk och uppförde mig omoget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en konversation med en anställd kvinna som jobbade på maria-lisas bilverkstad. Vid konversationen så talade jag som sagt sliskigt och använde opassande ord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, då jag uppförde mig dåligt och omoget. Dock hade jag ingen aning om att detta kunde leda till en ban och om jag hade vetat de så hade jag agerat annorlunda. Dessutom var allting endast skoj och jag var endast där för att ha kul och skoja lite med personalen. Nu när jag vet att detta är fel så kommer det aldrig att upprepas och jag är medveten om mitt fel, detta kommer som sagt aldrig att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut eftersom att jag brukar uppföra mig korrekt, visste dock inte att jag inte fick uppföra mig så och kommer därför att inte göra om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat agera annorlunda och uppfört mig moget istället. Man borde inte uppföra sig sliskigt överhuvud taget och om jag hade vetat att detta var en regel hade jag aldrig uppfört mig såhär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärt mig mycket efter min ban och kommer aldrig att upprepa detta beteende. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till den utsatta personen och skulle gärna vilja be om ursäkt. Meningen med sina misstag är att man lär sig och inte gör om det. D3etta tar jag som en lärdom och detta kommer inte att upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka