Nekad Husam.A | Ban Överklagan [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husam.A

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199662507660/home

Ditt Hex-ID: 11000016576268c

Vad är din discord tagg? Husam.A#4640

Vem var det som bannade dig? Argon

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av mitt sliskiga beteende, då jag började prata lite snuskigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i marie-lisas bilverkstad och talade med personalen. Jag började prata med en tjej anställd då jag tyckte att hon såg bra ut. Jag fick samma energi tillbaks aoch valde att gå åt de snuskiga hållet då jag själv trodde att hon ville de. Om jag hade vetat att hon inte ville det hade jag aldrig tänkt tanken att tala på ett sådant sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och, eftersom att jag trodde att den tjej anställda gav samma energi tillbaks. Men jag misstolkade situationen vilket var fel av mig. Jag ska kunna avgöra själv ifall det är passande och därför är det fel av mig. Men dessutom tycker jag att det är min första gång jag genomgår ett regelbrott och därför tycker jag att jag skall få en varning istället för en ban. Så att jag lär mig av den varningen och sedan i efterhand om det repeteras så förtjänar jag en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förr. Som sagt är det första gången jag genomgår ett regelbrott vilket jag var omedveten om då jag som sagt misstolkade situationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes, det hade jag kunnat. Felet var ju att jag misstolkade konversationen och trodde att hon gav samma energi tillbaks. Det var felet. Jag borde själv kunna avgöra ifall situationen är passande osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, det har jag. Jag har lärt mig att kunna avgöra själv i konversationen om man får samma energi tillbaks. Till nästa gång ska jag ta det lungt och vänta på första steget av andra personen i konversationen så att jag undviker en liknande händelse. :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka