Nekad olesan | Beslut Överklagan {zer0}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Ditt discord namn: oliessn

Ditt Hex-ID: steam:110000145dc0bae

Vad för typ av beslut gäller det? perma ban

Vem/vilka tog beslutet? zero

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vill be om ursäkt för incidenten på torget. Jag sköt en spelare i ett ögonblick av intensiv rollspelssituation jag insåg inte i tid att det bröt mot era regler/ gränser. Det var fel av mig. Jag förstår varför ni reagerade och accepterar ansvar. Det var inte min avsikt att skapa panik eller uppmuntra verkligt våld/”terrordåd” det var ett dåligt beslut i rollen. Jag lovar att respektera serverns regler framöver, läsa igenom och följa OOC/IC-gränser och använda tydliga signaler innan jag tar liknande handlingar igen. Om möjligt ber jag er om att omvärdera bannen till en tidsbegränsad avstängning eller genomgång av regler . Tack för att ni läser. Jag respekterar ert beslut oavsett, men hoppas ni kan överväga sunt förnuft och låta mig komma tillbaka under villkor. Med vänlig hälsning oliessn

Hur är beslutet felaktigt? straffet är för hårt för vad som faktiskt hände

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

inte för att skylla på motparten men han hade ej bra rollspel heller, han tog mig med kniv på torget. slog ner mig ett flertal gånger bad han att sluta och anvä´nde även sitt fordon för att skada mig. samt att han snodde min bil i torget garaget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka