Nekad Ghozt | Ansökan till Servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghozt

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Vad heter du på discord? Ghozt#0585

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu vid jullov 13:00-02:30
Vanliga vardagar 17:00-23:00
Vanliga helger 13:00-02:30

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen somras.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle underlätta staffsens arbete med att kicka folk som bryter mot regler eller inte gör annat än lallar. Hålla koll runt mappen så folk inte bryter mot reglerna så jag kan kicka och sedan ta det med staffs. Jag är väldigt aktiv så kommer underlätta det mesta.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag har tidigare varit det och vet att det behövs servervakter för att underlätta staffsens arbete, har spelat på servern ett bra tag och vill gärna bli servervakt igen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska bli servervakt för att jag själv ska försöka att göra servern till en lall fri plats. Jag vill som sagt fixa så servern bli lall fri så man kan skapa så bra rp som möjligt för jag vet själv att vi kan klara det för att vi är en stark Community som har stora framgångar.

Varför ska just du bli servervakt? Som jag sa ovanför så vill jag bli servervakt för att jag vill göra servern lall fri i och med att det händer att folk går in och lallar eller bara bryter mot reglerna. Vill också göra det så att de nya kan få en bra chans att kunna växa inom RP:andet. Eller ifall någon staff inte är inne på nätterna så kan jag hjälpa till med det vid behov ifall något händer.

Varför vill du bli servervakt? Vill bidra med att hjälpa staffens arbete genom att kicka dem som inte beter sig eller bryter mot regler. Vill göra servern till en spelfri plats från lallare och liknande, känns som att man bidrar med något mer än bara spela på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, har tidigare varit servervakt men vet även lite mer om kommandon eftersom jag haft kompisar som varit staffs som lärt mig lite mer om kommandon som finns.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, för Powergaming, FearRP, OOC-ingame, sunt förnuft som är gamla händelser.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka