Nekad Hulken7 | Ansökan till Servervakt [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Matheus

Vad heter du på discord? hulken#7281

Vad är ditt Hex:ID 11000015d289f83

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är detta
Måndag-16:00 Till 03:40
Tisdag-18:00 Till 03:00
Onsdag- 14:00 Till 03:00
Torsdag-15:00 Till 03:00
Fredag-16:00 Till 05:30
Lördag-14:00 Till 04:00
Söndag- 18:00 Till 05:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag vet inte exakt men jag vet att jag har varit medlem i mer en 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fåt 22 banns men jag kan inte ta bild kan skärmdela ifall jag kommer vidare. jag kan lova er att jag har lärt mig av mina banns

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att underlätta och hjälpa staffsen som tillexempel om det står bilar mitt på vägen ska man dva bort dom samt hålla koll på andra spelare så dom håller en bra och hög rp nivå samt kicka/banna lallare och oseriösa spelare så det underlättar för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt eftersom att jag tillbringar mycket tid här på unive och jag vill kunna underlätta och hjälpa staffsen medan jag rpar. jag träffar på många som gör regel brott och jag vill kunna bidra till att unive ska bli en så seriös server som möjligt och att lallarna ska bort för ingen tycker det är kull om man är uppe mitt i ett scenario och så ska de komma en lallar som inte kan rpa och det är dom jag vill få bort så det är varför jag vill bli servervakt för att kunna bidra och underlätta för staffsen medan jag rpar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är t.ex. om jag är i en skottlossning och jag vet att jag kommer dö så lägger jag en /kick för jag inte vill dö eller så har jag toggleid för jag ska kunna se vart han är alltså att jag använder mina perms till min fördel och korruption är t.ex. om min kompis har blivit skjuten så skriver han till mig att ressa och jag gör de det är både korruption och abuse eller om jag blir jagad och har vapen på mig som jag inte vill bli av med sen krockar och lägger vapnet i handsfaket sen drar en /dv.

Nekad.

Anledning: Du har fått en ban under de senaste 30 dagar.

Du får ansöka igen den 5/2 - 2025

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka