Accepterad Fox10. | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fox10.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 Juni 2008

Vad heter du på discord? Fox10#0125

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 305

Hur aktiv kommer du att vara? mån - alltid
tis - alltid
ons - alltid
tor - alltid
fre - alltid
lör - alltid
sön - alltid

Vad heter du? Oamr abdulla

Hur gammal är du?
25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja självklart !

Varför vill du bli polis? För att jag älskar att köra bil och har varit erfaren och gillar att hjälpa till och är en god människa

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är viktigt att kunna simma ha bra kondition och vara snäll och kunna hur man ska göra under en stressig situation. Jag tycker också att det är viktigt att man ska kunna arbeta om något har skadat sig illa eller liknade.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så himla mycket om yrket men jag vet att man ska samarbeta med sina kollegor, kunna hantera stress, våga göra stopp, våga prata med människor och ställa frågor, umgås med människor och förhindrar att brott sker. Man gör så att samhället är tryggt och lugnt

Har du några tidigare erfarenheter? Ja massor har varit det förut och har varit det i olika städer också

Hur är du som person? Jag är lugn men jag kan vara hård mot dom som inte lyssnar eller dom som är uppkäftiga. Jag är mjuk och positiv om saker och försöker göra allas dag bättre, jag gillar att umgås med människor och försöka göra deras dag bättre om den är dålig. Jag gillar att uppmana mig själv och testa nya saker för att jag tycker att det är spännande och roligt. Jag har bra självförtroende och tänker aldrig negativt om situationer. Jag blir stolt och glad över när jag hjälper andra människor, det är därför jag vill bli polis.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag jobbar som Securitas men vill byta till polis istället. Att jag kommer att vara aktiv och inte kunna spela på typ 5 dagar från och med idag och sen hoppas jag att ni får ha en fortsatt trevlig dag så kanske vi hör. ( detta är inte för smörning bara för att vara snäll och trevlig så ni får mer info om mig)

Vidare till intervju!
Lycka till!
Kontakta en personal-ansvarig för att ta din intervju!
MVH Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka