Inaktuell Toffan1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Toffan1

Ange ditt födelsedatum 19 September 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Har varit helper 2 gånger innan och vill nu testa att vara ma då jag har bra erfarenheter eftersom jag har varit helper.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt så har jag bra erfarenheter och så är jag bra på att lära mig nya saker vilket resulterar i att jag snabbt kommer kunna lära mig hur man gör och hur man agerar som en ma.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med respekt samt så ska man alltid vara trevlig mot andra. Man ska också alltid prata med en bra ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja hjälpa till att vägleda spelarna på unive och de som kommer in på unive till en bra och hög rp nivå, alltså hjälpa till när det behövs och finnas där och alltid vara redo att hjälpa de.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de ska ha en bra rp nivå och att de ska kunna följa grundreglerna här på servern. Ja tycker också att det är viktigt att de ska ha en realistisk rp och att de inte bara vill komma in för skjuta utan vill vara med i unive för att göra roliga scenarion och rpa tillsammans med våra andra medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har stort ansvar som ma. Mitt ansvar är att vägleda spelarna och hjälpa de uppnå en bättre och högre rp nivå, jag ska också hjälpa de med att förklara regler och viktiga saker vi har här på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ca 6h på vardagar och 8h på helger och på lov om jag inte ska göra något så är jag aktiv ca 9h per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka