Inaktuell Bajaherre11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cladde

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? otto

Vad heter du på discord? Cladde

Ange ditt födelsedatum 24 April 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag gillar att hjälpa folk och vill vara med och bidra mer till Unive. Jag tycker det verkar kul att få vara den som hjälper nya personer att bli medlemmar och känna sig välkomna. Jag har varit med ett tag och gillar stämningen på servern, så jag vill vara en del av teamet som håller den så bra som den är

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker ni ska välja mig för att jag är snäll, social och tar ansvar. Jag försöker alltid vara trevlig mot andra och hjälpa till när jag kan. Jag gillar att jobba i team och vill att alla ska känna sig välkomna. Jag tror också att jag hade passat bra i rollen eftersom jag är aktiv och bryr mig om hur folk trivs på servern

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid vara respektfull och trevlig. Även om man inte håller med någon ska man kunna prata lugnt och visa respekt. Jag tycker man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad, och alltid försöka lösa problem på ett bra sätt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska kännas speciellt att vara medlem här. Att man känner sig som en del av ett bra community där alla är välkomna. Jag vill hjälpa till så att folk känner sig uppskattade och tycker det är kul att vara med i Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska följa reglerna, visa respekt mot andra och försöka bidra till en bra stämning. Man behöver inte vara perfekt, men man ska visa att man bryr sig om servern och vill att det ska vara roligt för alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle få ett stort ansvar, där jag måste engagera mig och hjälpa folk att bli medlem på Unive och jobba mycket med medlemskap. Jag skulle också se till att allt går rätt till och att alla blir bemötta på ett bra sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv. På vardagar brukar jag vara inne ungefär 6–8 timmar, mest på eftermiddagen och kvällen. På helger kan jag vara inne runt 10–12 timmar eftersom jag har mer tid då. På lov brukar jag också vara mycket aktiv, nästan varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? tror inte det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka