Antagen ade.m. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,819
Reaction score
580
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad heter du på discord? ade.m.

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli ma eftersom att jag är en väldigt mogen och social person och jag har alltid velat hjälpa människor, och detta kan vara ett sätt att göra det. Jag har även sett att det finns medlemskapsansvariga som inte är särskilt aktiva något jag kommer att vara. Jag är en kapabel person med ett trevligt och professionellt bemötande, Jag kommer se till att kolla igenom varje ansökan nogrant. Detta gör att Unive får in kapabla personer som tar rp på allvar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har tidigare varit helper och vet att jag är lugn och hjälpsam. Jag kommer att se till att alla jag godkänner som medlemmar på Unive är och tar rp seriöst men framför allt kunna lära sig att rpa på bästa sätt. Jag kommer även vara jätte aktiv och spendera tid att kolla alla ansökningar noga så det är inte plagierat (copy paste fråm någon annan) eller ai genererat.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla på servern på ett professionellt och lugnt sätt. Självklart ska man anpassa sitt bemötande efter hur andra beter sig, men det är viktigt att alltid agera med lugn ton och röst. Man ska alltid visa andra personer respekt och förståelse.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla medlemmar ska kunna rpa så att de faktiskt har kul och sen att dessa lallare ska inte finnas på servern eller lära sig att rpa. Men i slutat av dan ska det vara om att ha kul.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem på Unive ska kunna grunderna till rp och inte vara oseriös varken på servern eller forumet. Det är upp till de medlemsansvariga att avgöra om personen passar in på servern. En medlem ska även känna till om reglerna, som t.ex. VDM, RDM, PWG och kunna rpa på /me /sme

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att man som medlemsansvarig bär ett stort ansvar då man tar intervjuer och värderar om nån får bli medlem eller ej

Hur ser din aktivitetet ut? blandade tider då jag har träningar, matcher, plugg osv men 2 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Shortlist

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka