Inaktuell ajdini321 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eni

Vad heter du på discord? ajdini321

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig är att jag gillar att hjälpa nya spelare och se till att allt går rätt till. Jag tycker om att ha ansvar och vara en del av teamet som ser till att communityn fungerar bra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig eftersom jag är en aktiv, seriös och hjälpsam person som verkligen bryr mig om Unive RP och hela communityn. Jag har varit med ett tag och sett hur viktigt det är att ha bra struktur, tydliga regler och ett team som samarbetar för att skapa en trygg och rolig miljö för alla spelare. Jag vill vara en del av det arbetet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra människor med respekt, tålamod och förståelse. Alla är olika och ibland kan missförstånd hända, men det viktigaste är att man alltid försöker vara lugn och visa hänsyn.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att göra det till något man verkligen är stolt över. Att vara medlem ska inte bara betyda att man får spela, utan att man är en del av ett bra community där alla respekterar varandra och hjälper till. Jag vill att fler ska förstå att medlemskapet handlar om gemenskap, ansvar och att bidra till något större. Genom att vara aktiv, följa reglerna och visa ett bra beteende kan man inspirera andra att göra samma sak.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de som är medlemmar på Unive ska ha vissa grundkrav som visar att man tar communityt på allvar. Det viktigaste är att man visar respekt mot andra spelare och personal, följer reglerna och inte stör andras spelupplevelse. Man ska också kunna ta ansvar för sitt eget beteende och vara mogen nog att lösa problem på ett lugnt sätt. Jag tycker också att man ska vara aktiv och visa engagemang, inte bara spela för sig själv utan även bidra till en bra stämning.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett stort ansvar för att se till att alla medlemmar blir bemötta på ett bra och rättvist sätt. Jag skulle se det som mitt jobb att hålla koll på medlemsansökningar, se till att reglerna följs och att alla får den information de behöver för att komma in i communityn på ett bra sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är väldigt bra. Jag är oftast online varje dag, speciellt på eftermiddagar och kvällar efter skolan. På helgerna brukar jag vara inne ännu mer. Jag försöker alltid vara aktiv både i spelet och på Discord, och jag gillar att hålla koll på vad som händer i communityn.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag var innan medlemskap ansvarig men jag skrev hela Unive gg när servern var buggar osv men har lärt mig konsekvenser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka