Nekad BlasT | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155439347/

Ditt Hex-ID: 11000010ba21cf3 (Hex)

Vad är din discord tagg? BlasT#3440

Vem var det som bannade dig? Philip tror jag

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad p dcn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte en blekaste aning, vad jag kommer ihåg så handlade de om någon jävla pizza jag tydligen hade beställt hem t philip. kommer inte ihåg så mycke men snackade med folk och dom att det var det så får gissa på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag satt i samtal med Lazio, amos och kazlick, Vi hade lite roligt och tänkte ha lite roligare och ringa till en pizzera som låg nära philip. Först tänkte Lazio göra det men det slutade med att jag gjorde det för att dom satt o sa att jag skulle göra de i cirka 10 min. Tror det finns klipp på det hos nån när vi satt i samtalet. Sedan efter några dagar märker jag att jae bannad från dcn och skriver till philip och undrar varför, Han svarar med att jag ringt hem en pizza till honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt riktig ban, Jag står det jag gjort men det var inte genomtänkt och jag förstår varför jag blev bannad, Men det var ett tag sen och jag skulle gärna försöka på nytt på servern för att jag spelat här tidigare och vill gärna börja rpa på denna server igen. Jag ber om ursäkt så extremt mycket. Jag tänkte mig inte för konsekvenserna alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämnat samtalet eller sagt till att det inte är en bra ide till dom jag satt i samtalet med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja att jag har :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka