Nekad lil pillow | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lil pillow

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125979645/

Ditt Hex-ID: steam:1100001457b61fd

Vad är din discord tagg? 1.lilpillow

Vem var det som bannade dig? philip

Bild på banmeddelande: 4F67BADB-C024-4BC1-9425-1AC8D8723E96 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har varit bannade ett längre tag men jag åkte runt i en bil när alla blev bannade alla mina vänner blev bannade asså typ alla så jag tänkte göra terrordåd jag med men tänkte göra det jag med med jag gjorde inte det och blev bannad för att börja skjuta på något som började kalla mig alla typer av namn och då var det en staff som speccade och trodde jag gjorde terror dåd rakt då och p bannade mig för terror dåd så jag skrev till han som bannde mig/ice och då skrev han att jag skulle få unbann för philip hade typ sagt att alla som skjuter ska få ban eller vad det var så jag skulle få unban men då hade philip klaksko bannad alla som va bannad för terror dåd så jag trodde de var kört så jag la utt montage men jag visste inte att ice då hade skrivit till philip och jag hade blivit unbannad så jag la utt ett montage som var väldigt dumt att göra och då bannade ice mig för montage och efter det ett tag senare så gick jag in och skulle kolla på min ban och då stog det att phlip hade klaksko bannat mig står dock ingen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skrev typ allt övanför men det är igentligen två banns i en typ. men för att få allt att börja det var att jag åkte runt i en bil jag hade skullle faktiskt leta efter terror dåd för jag kände att min tid på unive var klar för alla mina vänner var redan bannade men då åkte folk fram till mig och kallade mig alla namn så jag började skjuta mot dom sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig men varit bannad i över 2 år för samma sak och folk har blivit unbannad för allt möjligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första bannen och spelade unive i ett år aktivt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jadu minns igentligen inte så mycket men ångrar att jag la utt montage för 2 år sen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka