- Meddelanden
- 563
- Reaction score
- 18
Berätta vad som hände Det lät som om jag hade doxxat philip när jag egentligen hade bara sagt till min vän i en grupp utanför unive att någon hade skrivit philips uppgifter i limpis kommentars fält på en av hans tiktok video. Jag tänkte att det var skumt men jag tänkte inte efter och trodde inte att det skulle misstolkas så sa jag att någon hade skrivit det jag sa inte vad som skrevs. Sättet staffs hörde var för att jag hade push to talk buggen man kunde höra mig ig ändå om jag har push to talk och var tabbad ur
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Till 1000% det var ett stort fel att jag nämnde det jag tänkte inte på vad dom kan göra med den infromationen och det var jätte fel av mig, men jag blev missförståd dom hann inte höra vad jag skulle säga och jag satt knappast i support i 5 minuter från vad jag minns.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ska jag vara helt ärligt lärde jag mig en massa från denna bannen. Jag ska alltid tänka före när jag gör något. Det kan vara helt oförväntat men man kanske inte vet ibland när det är fel därför ska man tänka, jag ska inte ta upp sånt alls, men jag skulle inte ha snackat alls om det men jag har inte doxxat honom.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har inte doxxat honom jag svär på allt. Jag skulle aldrig ha snackat om något sådant speciellt inte om en annan person. Philip blir säkert utsatt för sådant jätte ofta och han försöker bara driva en server och när folk begår regelbrott får dom återgärder och det leder till att dom gör sånt, men varför skulle jag ens doxxa honom om allt gick skit bra för mig på servern, var bitr chef på jönssons. Hade precis varigt MA 5 gånger, gjorde jätte mycket för servern, var PR ansvarig och event ansvarig gjorde oddshot till serverns tiktok varje vecka. Det här är typ min 24:de överklagan och skulle jag ha ljugit skulle jag inte ha gjort så många överklagan för att jag vill bevisa att jag inte har doxxat philip.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja