lil pillow
Icke Medlem
- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände har varit bannade ett längre tag men jag åkte runt i en bil när alla blev bannade alla mina vänner blev bannade asså typ alla så jag tänkte göra terrordåd jag med men tänkte göra det jag med med jag gjorde inte det och blev bannad för att börja skjuta på något som började kalla mig alla typer av namn och då var det en staff som speccade och trodde jag gjorde terror dåd rakt då och p bannade mig för terror dåd så jag skrev till han som bannde mig/ice och då skrev han att jag skulle få unbann för philip hade typ sagt att alla som skjuter ska få ban eller vad det var så jag skulle få unban men då hade philip klaksko bannad alla som va bannad för terror dåd så jag trodde de var kört så jag la utt montage men jag visste inte att ice då hade skrivit till philip och jag hade blivit unbannad så jag la utt ett montage som var väldigt dumt att göra och då bannade ice mig för montage och efter det ett tag senare så gick jag in och skulle kolla på min ban och då stog det att phlip hade klaksko bannat mig står dock ingen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att inte vara så impulsive men jag ångrar det grovt nu
Varför ska vi ge dig en till chans? har varit bannad i över 2 år och spelade 1 år men utan några bans så jag är inte en problem spelare och ångrar det jag gjort
Har du läst våra regler? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja