Accepterad barthzzz | Ban Överklagan [Chilla mannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barthzzz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241710114/

Ditt Hex-ID: 11000014c614a22

Vad är din discord tagg? kaffekoppen#3603

Vem var det som bannade dig? chilla mannen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade nobushes glömde att jag hade dä. jag körde 100k or die och shooters servrar därför jag hade dä och jag saknar unive tider vill börja rp igen. Och jag ska genast radera detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kom in igen efter en långstund ville värkligen börja rp på unive men jag blev bannad för nobushes som sakt jag glömde att jag hade på detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var väll jag som gjorde fel men det var mitt fel jag visste inte att jag hade på detta så jag kunde inte göra något men skulle ju raderat om jag visste att jag hade på dä och skulle ju inte gått in om jag visste för min vän blev bannad för detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm och jag har inte gjort om detta, jag lärde mig av mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ju inte göra nått i detta läget som sakt glömde ju men om jag hade vetat att jag hade sånt så hade jag raderat innan jag gick in

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja eller jag glömde ju att jag hade på detta men jag har raderat detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka