Nekad FIM | Ban Överklagan [Chilla mannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FIM

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334142299/

Ditt Hex-ID: 11000011648e75b

Vad är din discord tagg? fim.0

Vem var det som bannade dig? Chilla mannen.

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för jag backa in i en bil men han påstod att jag körde i 90km/h men jag backade in i han i 10km/h.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis spelade och körde runt. Min kompis behövde göra en sak så jag väntade på han men det var en grabb som tog min kompis bil så jag försökte prata med han men han svara inte så jag backade in i han så combat logga han. Efter jag backa in i han hoppa jag ut och kolla om han var kvar men då ahde han ju loggat och min bil var sönder så jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick till min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban men jag tycker den är fel för att han påstår saker som jag inte har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig från de en ban var att jag försökte prata med en grabb så börja han slå mig så jag dödade honom men nu vet jag att jag inte ska döda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fanns inte så mycket jag hade kunnat göra annorlunda eftersom jag inte gjorde det staffen sa att jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig någonting eftersom han bannade mig utan en giltig anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka