Nekad Bektor | Ban Överklagan [Chilla mannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bektor

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt Hex-ID: 110000104c80058

Vad är din discord tagg? Bektor_36

Vem var det som bannade dig? Chilla mannen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-15 160534.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han bannade mig för att jag sköt på torget eller torget "området" vilket jag förstår. Men jag har också en anledning och sånt till varför jag sköt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och en som jag känner skulle få en väska med två vapen och de skulle få sin kille som vi hade tagit. Vi väljer då att ta det inuti ett garage där det inte finns några kameror eller något. Det var inga bilar där så vi tänkte att vi kunde göra det snabbt och smidigt där. De kommer med två bilar ca 5 personer totalt. De snackar om hur de ska göra medans jag står en bit bort ifall de tänker göra något ful spel mot oss. En av deras grabbar hoppar ut och börjar rikta mot min grabb som inte har något vapen och då väljer jag självklart att avlossa ett skot för att inte riskera min kille. Då hoppar det ut kanske 3-4 killar till som börjar skjuta mot mig också och efter ca 30 sekunder anländer två ambolanser och då slutar jag skjuta ganska direkt och signalerar till min grabb att vi drar innan polisen kommer. Vi drar från platsen efter bara typ 1 minut för att inte få promblem med polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban eftersom jag sköt på torget "området" vilket jag nu lärt mig att man absolut inte får och kommer inte göra om det utan kommer istället välja en annan plats i framtiden. Men samtidigt så var det de som drog fram vapen från början och det är klart att jag avlossar skott mot den kille som börjar rikta för vill ju inte att min kille ska bli kidnappad. Så jag förstår varför du banna mig men samtidigt så såg du inte allt hur det börja. Sen fick jag inte klipp på detta tyvärr för att min medal var full tydligen så nu har jag rensat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 24 gånger totalt på 3 års rpande på unive och många av de fick jag i början av min tid. Jag har fått 1 ban på de senaste 3 månaderna och det var denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått göra om detta scenariot så hade jag valt en annan plats och tänkt ett steg före innan jag agerade vilket var ett misstag. Men isåfall hade jag tagit en mer avlägsen plats och sen försökt förhandla utifrån det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av denna bannen och jag kommer inte göra samma fel igen. I framtiden kommer jag välja andra platser för såna här typer av scenarion det var ett dumt val av mig och det kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka