Nekad drix7512 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drix7512

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png bannen började med p ban och eftersom att jag va en av dem yakuza grabbar som la ut ett montage så fattar jag att det blev till en klakeskoban men jag har raderat allt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag la ut montage var klakeskon och att jag lämna servern va p ban
jag vart först p bannad av ludde för att jag lämna servern vilket jag förstår och sedan flyttades den över till en klakesko ban eftersom att jag la ut detta yakuza montaget men det är raderat från hela datorn och det kommer aldrig att ske igen och jag fattar att jag blev klakesko bannad och montaget är raderat jag lämna servern och det var fel och det som var mest fel var att jag la ut montaget och jag ångrar det och det är raderat och jag gjhorde inget terrordåd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
. det som hände var att jag satt i yakuxa vc med massa andra folk som snacka om att gå över till wombat och sådant och sedan går dem över och då var jag så dum att jag går över. och jag har varit medlem på unive sedan 2021 och jag ångrar att jag gick över och jag var en av derm yakuza grabbar som la ut montage och jag har varit med i yakuza i ca 4 månader eller mer ewller mindre och jag ångrar det att jag bytte server och bannen började med en p ban för att jag byrtte server och den placerades av ludde sedan gick den över till en klakesko ban eftersom att jag la ut montage tillsammans med dem andra akuza medlemarna på servern och det har jag raderat och det kommer inte upp igen det kan jag lova och jag gjorde inget (terrordåd)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
efter att jag la ut montaget vart det klakesko ban och det förstår jag då jag var medveten att montage var förbjudet på servern och jag fattar 32o beslut till 100 proicent och det är nere och raderat och under den tid jag var på unive rpade jag som yakuza medlem på servern i flera månader i sträck och har rpat aktivt på servern men om jag får en andra chans så kommer jag inte att vara en problemspelare på srervern då jag vet att dem inte hör hemma på unive och jag har raderat montaget och det är nere och om jag får komma tillbaks så kommer jag att sköta mig på servern till 100 procent och jag ha tagit lärdom av min bnan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är grundregelsbans typ som pwgf och sådant
Jag har blivit bannad tidigare på unive och tog alltid lärdom av alla mina bans, som sagt så har jag spelat och varit en trogen medlem på unive sen 2021 och dety har varit lite p banns då m en intre att jag läm na servern oc h ajg har tagit lärdom och det hnare aldrig hänt igen
Av denna ban så har man känt att det inte finns nån bättre server än unive och om jag får 1 till chans så kommer jag absolut aldrig lämna servern eller göra nått dumt då det är unive man vill vara medlem på och ingen annan server.Som sagt vet inte vad jag tänkte med riktigt dumt o hastigt beslut som jag tog iden stunden och jag ångrar det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig ha lagt ut det montaget för dert visade vilken låg nivå jag låg på

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% att inte lägga upp montage och det är (raderat) från datorn och att inte lämna servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? sjävfallet.

Senast ändrad:
hade uppskattats om philip hade kunnat kolla igenom denna överklagningen och montaget e borta ocg jag var en av dessa yakuza grabbar som la ut ett montage men det är nere och jag har sköt mig på servern och det var ett hastigt beslut men jag ångrar det och jag ber om ursäkt till dig philip för att jag la ut drtta montage och allt är raderat från datorn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka