Accepterad realpaolo | Ban Överklagan [Chilla mannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpaolo23

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
571
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126247697/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:796

Vad är din discord tagg? realpaolo23

Vem var det som bannade dig? Chillamannen.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-15 144927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att man sköt i stan som är lalligt och sprang runt som inte var den rpn som jag har standrard med jag lovar att jag inte ska lalla mer efter detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till person skulle kidnappa en member och när vi siktade på han så gjorde han inget så den andra kille sjöt han i foten så han ramla och sen sprang jag längre bort från platsen och han sköt mig flera gånger och sen sköt min vän han så han dog. Så han gjorde motstånd när vi skulel kindappa han och kicka han fån gänget, men detta var inte planerat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en rätt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och lärt mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sjkuta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka