Accepterad ATRO. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ATRO.

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197965592252/

Ditt Hex-ID: 1100001005146bc

Vad är din discord tagg? adde56

Vem var det som bannade dig? Indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffsen just valde att banna mig och det var därför jag kom på en dum ide som man verkligen inte ska göra och som jag ångrar extremt men indian valde ju att banna mig då jag gjorde ett så kallat terrordåd och det får man inte göra såklart och vet inte riktigt heller själv hur jag ens kom på iden att göra det regelbrottet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och några polare satt vc sen hade en av min kompis 3 vapen som jag och några andra polare fick och efter det så gick jag till polisen stationen (pirens) och ställde mig på ett tak och skjöt ner 2 poliser. Det var det som hände innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte det var ej en felaktig ban då jag var den som gjorde fel i detta tillfälle och jag gjorde ett regelbrott som jag står för men inte stolt. Så det var jag som gjorde felet i händelsen och jag borde absolut inte ha gjort det för jag visste att dom konsekvenserna skulle komma men tänkte inte in i framtiden och se att detta kan påverka att jag aldrig kan spela på Unive igen och då ångrade jag mig till 101% och hoppas jag kan få en ny chans att förbättra mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 15 gånger innan men har också spelat sedan 2021 och mina bans var också från mina icke medlems tider på Unive men har inte överdrivet mycket bans men det är väll typ rdm vdm suntförnuft inte så grova bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja 100% jag skulle tänka efter då skulle jag fatta att det är en väldigt dum ide och att detta kan påverka att jag aldrig kan köra Unive men skulle såklart kunnat bara låta bli så skulle inget av det här hänt och då skulle jag inte behöva vara i denna situation och jag kunde fortsätta rpa som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart har lärt mig mycket och har insett hur dumt det var av mig att göra det här regelbrottet som man absolut ej ska göra men hoppas att indian eller någon högre skulle kunna ge mig en ny chans att förbättra mig och visa att jag är en bra rpare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka