- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 973 — Övrigt
Anledning: Kan inte bete sig som staff
Personal: Elias
Datum: 2026-05-20
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde en bil var jagad av 5 bilar och blev pittad minst 8 gånger och rpade på det alla gånger. Men sista gången så skrev jag ut efter ish 4 sekunder och det var tydligen för långsamt. Skulle tydligen gjort det när jag laggade och redan hade skrivit i f8 därför tog det tid. Då jag behöver radera ”clear” som redan stod i f8 och skriva me yr.
Andra orsaken var att jag blev anklagad som jag inte håller med om till 100%. Jag körde en bil så hade jag en bil efter mig. Då jag hade dragit alla andra bilar som var efter mig. Och då hoppar vi ut på varandra. Den ena i deras bil för en halv sekund före mig ut och vi riktade in precip mot varandra samtidigt (Finns klipp där han knappt riktar på mig). Skulle jag tagit upp händerna så skulle likaväl han tagit upp dom. Då vi var nästan exakt ute ur bilen lika snabbt. Man måste ibland tänka hur man hade gjort IRL.
Tar du ansvar för det som hände? Jag har ansvar till den andra delen till 100% att jag var för sen på att skriva ”me ont” och det ska jag 100% bli bättre på till nästa gång.
Jag tar även lite ansvar för det andra. Då jag kunde kanske tagit upp händerna, men eftersom det var så lite marginal så vill jag inte säga att jag skulle tagit upp händerna. Men tycker staffsen det så måste jag såklart ändra på mig och göra som det vill. Och det kommer jag till 100% göra framöver.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att man absolut ska rpa på skador och regeln powergaming ska rpa på direkt. Jag kommer alltid ta upp händerna direkt och rpa på regeln fear rp. Och sen kommer jag göra det extra mycket men inte överdriva för nu vet jag vart deadlinen går.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag borde få en till chans då jag är faktiskt bra på att rpa. Jag är en spelare som faktiskt är lojal och lagt mina pengar på unive för båda Krim och importer osv. Hade jag heller inte varit Staff så hade jag tydligen inte fått ban. Och jag kommer därför inte mer bli Staff då det heller inte var min grej. Men vill såklart stötta servern på alla sätt.
Men kortfattat så borde jag få en till chans då jag kan rpa och att det var egentligen inte ”permanent ban” men fick det för jag var Staff. Så nästa gång kommer ni även se en ännu bättre sida av mig. Och kommer absolut tänka på dom reglerna jag blivit bannad för.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag erkänner till det att första men det andra har jag ett klipp som stödjer att vi nästan var ute samma sekund.
GTA V Trimmed Clip 1 - Clipped GTA V with Medal.tv
76 Views - Watch GTA V Trimmed Clip 1 by Akerblomanss and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja