Nekad Sebbe8 | Blacklist Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Helper
Helper
Meddelanden
125
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 86 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Fille
Datum: 2025-06-17
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv kmr inte ihåg detaljer detta var längee sen så men jag hade fuskat o det ångrar jag jätte mycket och har extremt mycket respekt för denna server och tycker extremt mycket om den. Därför var det väldigt dumt av mig att fuska och kommer absolut aldrig göra om det.

Tar du ansvar för det som hände? Såklart jag gör men jag tycker även att alla personer gör fel och eftersom att detta är min första ban på unive så förtjänar jag en andra chans utan att behöva betala. Detta var också över 1 år sedan så har haft gott om tid att reflektera över mina handlingar

Vad har du lärt dig sedan dess? såklart jag har lärt mig konsekvenserna av att fuska och hur det förstör för andra spelare och deras upplevelse. Lovar att detta beteende absolut inte kommer upprepas.

Varför ska vi ge dig en till chans? Som sagt var det väldigt länge sen och har haft gott om tid att reflektera över mina handlingar och har inga bans innan och svär att det inte kommer upprepas då det var extremt omoget av mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

det är väl phlip som får ta denna ban då fille inte är staff vad jag vet av. Lämna gärna bannen åt han :) tack i förväg

Kan lägga till att jag suger på att skriva texter men hoppas ni fattar vad jag menar. Därför är det kanske inte så väl utvecklad

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff
du läste inte det jag skrev alls?

så även fast jag blev bannad för över 1 år sen o inte har någon tidigare ban måste jag betala 2000kr?

Du är välkommen att kontakta mig i discord så kan vi disktuera men ja är du blacklisted kommer du inte in till Unive utan en avgift.

Du är välkommen att kontakta mig i discord så kan vi disktuera men ja är du blacklisted kommer du inte in till Unive utan en avgift.
vill inte vara sån men vad finns det att diskutera med dig? tolka mig inte som dryg elr nåt nu men asså hur många som helst får unban utan att paya o jag har fuskat för skiit länge sen o inte gjort nåt annat än det

Du kan kontakta mig i discord så kan vi diskutera

tycker själv att det är orimligt att behöva betala 2000kr för unban när det var över 1 år sen jag blev bannad + ni kan hålla stenkoll på mig om jag får unban, kommer inte göra samma sak igen

Din blacklist överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka