- Meddelanden
- 125
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 86 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Fille
Datum: 2025-06-17
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv kmr inte ihåg detaljer detta var längee sen så men jag hade fuskat o det ångrar jag jätte mycket och har extremt mycket respekt för denna server och tycker extremt mycket om den. Därför var det väldigt dumt av mig att fuska och kommer absolut aldrig göra om det.
Tar du ansvar för det som hände? Såklart jag gör men jag tycker även att alla personer gör fel och eftersom att detta är min första ban på unive så förtjänar jag en andra chans utan att behöva betala. Detta var också över 1 år sedan så har haft gott om tid att reflektera över mina handlingar
Vad har du lärt dig sedan dess? såklart jag har lärt mig konsekvenserna av att fuska och hur det förstör för andra spelare och deras upplevelse. Lovar att detta beteende absolut inte kommer upprepas.
Varför ska vi ge dig en till chans? Som sagt var det väldigt länge sen och har haft gott om tid att reflektera över mina handlingar och har inga bans innan och svär att det inte kommer upprepas då det var extremt omoget av mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja