Inaktuell ZoyNes | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: 110000135b6ede9

Vad är din discord tagg? ZoyNes

Vem var det som bannade dig? -

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: -

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? -

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. -

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hej, jag gör denna ”banöverklagan” eller kanske mer en ticket då jag verkar vara ”halvt” bannad på servern.

Får några månader sedan blev jag permanent bannad ifrån Unive, men efter en banöverklagan så blev jag unbannad från FiveM+Discord servern av Philip och kunde återigen spela som vanligt på Unive.

För några dagar sedan så gjorde jag en medlemskaps ansökan för att kunna få tillgång till mer saker och få en bättre rollspels upplevelse som när jag spelade 2021 på Unive. Men enligt den medlemskaps ansvariga så är jag bannad från servern men fortfarande kan spela vilket är skumt. Jag antar att jag kanske är med på någon blacklist som jag inte ska? Jag blev ju accepterad av Philip, och sedan dess har jag inte begått något regelbrott på servern så jag vet inte varför jag är ”halvt” bannad på servern. 🤷‍♂️

Jag vet inte mer vad jag kan skriva på detta forum än detta, jag har inte så mycket info att säga, men jag antar att ni vet mer än mig så vi får se vad ni har för svar eller om ni vill att jag ska komplettera eller nåt. 😅

Hoppas att detta ”bugg” kan bli fixat så jag kan göra min medlemskaps ansökan på Unive. 😊

Vänliga hälsningar,
ZoyNes

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad innan på servern. Men de flesta bansen är runt 2021 då jag var helt ny inom rp samt Unive. Jag minns att jag OOC:a och Powergame:a då jag inte hade någon aning om var det var för rp regler, men jag fick mitt straff och tog lärdom av det. Men jag vet även att alla mina bans inte är 100% korrekta, utan några kan vara felaktiga. Men om man bortser ifrån de felaktiga så lär jag mig alltid något nytt om jag blir bannad, såsom när jag blev bannad för ”halv ooc”, efter det så lärde jag mig ju vad det var för regel och inte gjorde om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? -

Har du lärt dig någonting efter din ban? -

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hittar ingen ban på dig. Du får skicka en ny banbild isåfall.

Hittar ingen ban på dig. Du får skicka en ny banbild isåfall.
Jag vet, de är det som så konstigt. Jag är inte ens bannad men de medlemskapsansvariga säger följande:
Nekad. Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.”

Frustrerande, vill gärna försöka göra medlemskap ansökan…..

Då kan du hälsa dem att du inte är bannad och att jag bekräftar detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka