Nekad ZoyNes | Ban Överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: 110000135b6edf0

Vad är din discord tagg? ZoyNes

Vem var det som bannade dig? Oskar

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde jag VDMA när jag inte gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil med min kompis och skulle till marja men så står det 2 feta bilar vid troaren som jag då kör in i och rpar på de men de klassas på något sätt som en 3 dagars VDM ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var en felaktig ban, vad ska jag göra när det står flera bilar mitt i vägen + jag tagit cannabis (ingame). Jag försökte ju rpa och jag skrev att jag hade svimmat och sedan precis när jag ska skriva att jag ska vakna så blir jag bannad. Har klipp på händelsen men jag blir ju bannad. Jag var direkt ingen lallare, ville ju till marja för en anledning men så står det bilar mitt innan parkerigen och jag blir bannad. Döda direkt ingen och det KUNDE varit rp scenario men istället blir man bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad innan på servern. Men de flesta bansen är runt 2021 då jag var helt ny inom rp samt Unive. Jag minns att jag OOC:a och Powergame:a då jag inte hade någon aning om var det var för rp regler, men jag fick mitt straff och tog lärdom av det. Men jag vet även att alla mina bans inte är 100% korrekta, utan några kan vara felaktiga. Men om man bortser ifrån de felaktiga så lär jag mig alltid något nytt om jag blir bannad, såsom när jag blev bannad för ”halv ooc”, efter det så lärde jag mig ju vad det var för regel och inte gjorde om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting, men dem som hade de 2 bilarna hade kunnat gjort annorlunda - ställa sig på en parkeringsplats som var 3 meter ifrån som en normal människa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka