Nekad ZoyNes | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: steam:110000135b6ede9

Vad är din discord tagg? ZoyNes

Vem var det som bannade dig? Nån från DC servern.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-01 153758.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig eftersom min vän skrev n ordet i nån kanal men jag tog tillbaka datorn direkt efter jag kom från toan och raderade det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på toa, lämnade datorn, hade precis skaffat dc och fivem på skoldatorn, kommer tillbaka och så skrattar han och pekar på vad han har skrivit så blir jag piss arg och tar datorn och radera det direkt och förklara i kanalen vad som hade hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de är ingen felaktig ban för min kompis bröt mot reglerna och jag blev bara så besviken, arg och visste att det var över, sedan fick jag hans straff. Jag kan reglerna och jag fatta bara att han bröt mot reglerna och ååhhhhh omg orkar inte ens är bara så arg på honom och förstår varför ni gjorde detta beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad ifrån dc servern innan men om ni vill veta FiveM servern så kan jag berätta:
Jag har blivit bannad innan på fivem servern, men det var egentligen då jag var ny på servern, typ början av 2021 då jag inte kunde något om rp och då ooc och powergamea jag t.ex ganska mycket men sånt gör jag inte idag eftersom att jag har läst reglerna och har liksom spelat på denna servern i över 3 år. Men alla bans är inte heller 100 korrekta, minns att några är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara gjort WIN+L för att låsa datorn och aldrig installerat discord eller fivem på dator idag för då skulle detta aldrig hänt, min vän är helt dum och jag är bara tom på ord, vet inte ens vad jag ska säga är bara besviken och frustrerad....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig lita på sina vänner och aldrig lämna sin dator upplåst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka