Nekad ZoyNes | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? ZoyNes

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Siljelid. Han föddes i Norrland med sin pappa och mamma. Han var ensamt barn i familjen Siljelid. Alex var en trevlig, halvt blyg, små kaxig, hjälpsam och rolig person. Han älskade att lösa problem som på mobiltelefoner eller dator eller något annat, Alex var den personen alla kom till för att kunna få hjälp. Men det Alex var mest "känt" fört är hans intresse av bilar och motorer. Alex fick sitt intresse för bilar och motorer när han redan var 3 år. Hans pappa meckade mycket med bilar och sedan hjälpte Alex sin pappa hela tiden när han behövde hjälp men då kan det vara att ge verktyg, lysa med ficklampa eller hjälpa att vätta bilen eftersom han var bara 3 då. Sedan på Alex uppväxt så har varit intresserad av bilar och motorer. Han hade det bra i skolan med mycket snälla vänner, han hade en flickvän som hette Amanda men sedan 9an i grundskolan så gjorde dom slut. Efter grund skolan så kom han in på högskolan och då pluggade han på mekaniker. Han fick sitt första jobb hos mekonomen men sedan blev flytta han över hos Falck och idag jobbar han hos Falck.
Alex kan mycket om bilar och motorer idag, han har även en Youtube kanal där han har lagt ut videos på hur man bland annat lagar bilar för steg för steg.
Alex brukar ofta ha fest med sina vänner, spela hög musik, grilla och laga mat, vara lite småkaxig och vara galen ibland. Alex är idag i en helt ny stad och vill ha fler möjligheter :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med hög rp nivå och tänka mycket på fivem regler och sunt förnuft som typ e den bredaste reglern om jag minns rätt. Jag är mogen och bidrar till en seriös rp. Har rp erfarenheter sedan 2021 från denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte göra scenariot för att vinna, man ska göra ett scenario för att man ska ha kul och utveckla sin rp. Man måste inte alltid vinna alla scenarios och det tycker jag är fair.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Oja, kan säga en bred regel som sunt förnuft som man alltid ska tänka på. Ha kul och spela för att utveckla din rp, det är då det blir som roligast. Powergaming är också en regel som är viktigt att följa!!!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Oja, har varit medlem på denna servern sedan 2021 (3 år) och har en god rp kunskap.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja, känner mig egentligen redo för att spela och rpa på unive med en whitelist på ryggen. Vill spela som de gamla goa tiderna nör jag var wl (2021) så har en bra erfarenhet.

Nekad. Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka