Nekad Zenvu | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zenvu

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 27 Maj 2007

Vad heter du på discord? Zenvu1337#4724

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 84

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara aktiv 2-3 timmar per dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungeför varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 84

Vad heter du? Pontus Öberg

Hur gammal är du? 20-21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag växte upp i en väldigt sjuk familj. Dom flesta var bara fulla men vissa missbrukade också så jag är van vid att ringa 112 i nödsituationer och då kom ambulansen och vi barn fick ibland följa med inne i ambulansen och vi tyckte det var väldigt coolt och roligt att vara där inne och det är där jag har fått min inspiration att bli sjukvårdare och varför jag valde att studera på karolinska institutet så att jag skulle lyckas med mitt mål att bli sjukvårdare.

Varför ska just du bli anställd? Jag tycker ni borde anställa mig för att jag älskar att hjälpa folk och det är vad jag brinner för och jag har ju även min utbildning på karolinska institutet. Jag har även testat att köra lite stressövningar med mina kompisar och jag har lyckats bra på dom så jag hanterar stress bra också.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har inga tidiga erfarenheter men jag har mitt minne från min barndom när ambulansläkarna plåstrade ihop min pappa b:la och då kommer jag ihåg lite hur man gör men även lite från min utbildning på karolinska institutet där man fick lära sig lite grann om olika scenarion.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt och lungräddning och är att man gör 30 kompressioner över hjärtat och sen blåser man in 2 gånger om det är en drunkningsolycka blåser man däremot in 5 gånger.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radio disciplin är att man ska använda radion på ett förnuftigt sätt du ska inte hålla på att störa och ett exempel på det är att man snackar om vems bil som är snabbast eller något helt oviktigt inom arbetet. Man ska även försöka säga korta meningar och inte långa så att man förhindrar någon information för att komma fram.

Har du några andra frågor? Nej tyvärr :(

Senast ändrad:
Tillbaka