Inaktuell Olov | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olov

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2012

Vad heter du på discord? kajuspetras3_61676

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 3-4 Timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Varje dag

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 50 Timmar

Vad heter du? Kajus

Hur gammal är du? 14 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill hjälpa andra spelare på servern och bidra till en hög och seriös RP-nivå.

Varför ska just du bli anställd? Jag har en aktiv och driven spelare som sprider god stämning omkring mig. Jag kan hålla mig lugn och stressa ner i kritiska situationer som kräver snabba beslut. Jag har ett trevligt bemötande mot både kollegor och skadade personer.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har inte jobbat som sjukvårdare tidigare, men lär mig snabbt och har läst på om hur yrket fungerar."

Berätta vad HLR är för någonting Hlr står för hjärt-lungräddning och är en första hjälpen-behandling. Det används när någon har drabbats av ett plötsligt hjärtstopp. Det består av omväxlande 30 bröstkompressioner och 2 inblåsningar. Målet är att hålla igång syresättningen till hjärnan tills professionel hjälp anländer.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det betyder att man använder komradion på ett professionelt och effektivt sätt. Man pratar bara när det är nödvändigt och håller sina meddelanden korta och tydliga. Man väntar på sin tur så att man pratar inte i mun på någon annan. Det är viktigt för att viktig information ska nå fram snabbt under akuta larm.

Har du några andra frågor? Jag undrar hur introduktionen och utbildningen ser ut om jag blir godkänd?

Senast ändrad:
Sätter posten som inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka