Burgaren
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 28 Augusti 2012
Vad heter du på discord? burgaren
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 1300 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? på vardagar kanske 4 till 5 timmar och på helger 9 timmar typ
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? Erik karlsson
Hur gammal är du? 25 år
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill hjälpa personer och göra något bra för samhället
Varför ska just du bli anställd? jag kommer vara aktiv och kan är bra på att rpa
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej
Berätta vad HLR är för någonting det bytyder hjärt och lungräddning och är en första hjälpen metod som andvänds på folk som har fått hjärtstopp
Förklara vad radiodisciplin innebär. att man inte skriker i radion och att man bara berättar viktig information
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? burgaren
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? på vardagar kanske 4 till 5 timmar och på helger 9 timmar typ
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? Erik karlsson
Hur gammal är du? 25 år
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill hjälpa personer och göra något bra för samhället
Varför ska just du bli anställd? jag kommer vara aktiv och kan är bra på att rpa
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej
Berätta vad HLR är för någonting det bytyder hjärt och lungräddning och är en första hjälpen metod som andvänds på folk som har fått hjärtstopp
Förklara vad radiodisciplin innebär. att man inte skriker i radion och att man bara berättar viktig information
Har du några andra frågor? nej