shadowdiffen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 11 November 2011
Vad heter du på discord? Shadowdiffen
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? vet ej runt 500 säkert spelar ganska ofta
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3 när jag är hemma hos min mamma och ingen träning bor varana vecka
Hur ofta kommer du vara inne? 3 när jag är hemma hos min mamma och ingen träning bor varana vecka
Vad heter du? ali
Hur gammal är du? 20
Har du B-Körkort? Nej
Varför vill du bli Sjukvårdare? för att jag vill hjälpa folk
Varför ska just du bli anställd? jag är en jag älskar adrenalin och är bra på att ta snabba beslut även att jag altid vill hjälpa folk.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej tyvär har jag int de
Berätta vad HLR är för någonting HLR, eller hjärtlungräddning,är en livräddande första hjälpen-behandling som ges vid plötsligt hjärtstopp.
Förklara vad radiodisciplin innebär. att man har descpilin och int bara skriker och även lyssnar på alla
Har du några andra frågor? jag undrar om man behöver mera timmar?
Vad heter du på discord? Shadowdiffen
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3 när jag är hemma hos min mamma och ingen träning bor varana vecka
Hur ofta kommer du vara inne? 3 när jag är hemma hos min mamma och ingen träning bor varana vecka
Vad heter du? ali
Hur gammal är du? 20
Har du B-Körkort? Nej
Varför vill du bli Sjukvårdare? för att jag vill hjälpa folk
Varför ska just du bli anställd? jag är en jag älskar adrenalin och är bra på att ta snabba beslut även att jag altid vill hjälpa folk.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej tyvär har jag int de
Berätta vad HLR är för någonting HLR, eller hjärtlungräddning,är en livräddande första hjälpen-behandling som ges vid plötsligt hjärtstopp.
Förklara vad radiodisciplin innebär. att man har descpilin och int bara skriker och även lyssnar på alla
Har du några andra frågor? jag undrar om man behöver mera timmar?