Dubbelpost ytFaith69 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ytFaith69

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199351148023/

Ditt Hex-ID: steam:110000152e72df7

Vad är din discord tagg? bigbeinis#4558

Vem var det som bannade dig? Miracle

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vet inte hur man sätter in bilder här.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa något rasistiskt. Och han som reportade mig hade också bevis på video vad jag hade sagt så då blev jag bannad av staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde från autoexperten med min kompis när jag råkade köra in i nåns bil. Han som jag råkade köra in i blev sur vilket jag kan förstå, efter det körde han efter mig och körde in i min bil så den gick isönder. Sen hoppade jag ut ur min bil och börja sparka på hans bil sen sa jag något rasistiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag bröt mot en regel med att säga nåt rasistiskt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag går inte runt och snor folks bilar och spelar mer verkligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat prata ut det med han istället för att det skulle gå så långt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket, jag har väntat i 3 snart 4 månader och skickat in ca 10 banöverklagan, jag har lärt mig en väldigt stor läxa. Detta kommer aldrig hända igen och jag ångrar det jag gjorde hela tiden, har bara hoppats på tur när jag skickat in ännu en ny banöverklagan, till frågan nu- jag kommer spela mer verkligt som det vore den riktiga världen, prata mer, och inte gå så långt. Ska inte försöka vara rolig framför min kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Hittar ingen ban på dig utifrån det hex id du skickade ut.

Även dubbelpost på denna banöverklagan, ta en titt på din andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka