Accepterad Yro | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yro

Aktiv Medlem
Meddelanden
2,118
Reaction score
60
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? _Yro

Ange ditt födelsedatum 21 April 1997

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Känner att jag har kompetens o tid till att ta mig an detta arbete. Känner just nu att jag inte vill bli mod utan att jag vill hellre ha en enskild uppgift och hålla koll på våra medlemmar där ute och dessutom hjälpa våra medlemmar. Att vi inte tar inte folk som inte har här och göra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har tidigare erfarenhet för staff arbete och är väldigt aktiv. Som tillexempel att jag då Var HA och mod innan så när jag väll går in för något så går jag all in. Alltid varit den som vill hjälpa folk och nu vill jag då bli MA. Jag vill kunna hjälpa servern ta in nya medlemmar men också rätt medlemmar. Då de passar mig bättre än att vara ren mod atm. Kommer göra allt för vill stanna kvar länge som jag gjorde som mod.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk som man själv vill bemöt. Med en god ton och utföra ett professionellt arbete. Aldrig låta personliga saker gå ut över ditt arbete.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att dom ska förtjäna att ha rollen. Det ska vara svårt och bli medlem. Dom ska fylla alla krav som vi har på spelarna

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriös RP, ingen problemspelare även om alla förtjänar en andra chans och inte massa lallare

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Känner att jag har ansvar för våra medlemmar som kommer in på vår server. Att dom ska hålla vår standard och följa reglerna som vi har på servern

Hur ser din aktivitetet ut? jag är alltid aktiv på discord och på hemsidan nästan 24 timmar om dygnet. men dator mesigt, varje kväll när jag jobbar och när jag är ledig så är de med 12 timmar+ om dagen på datorn

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte jag hoppas att jag ändå har gjrot de så utförligt som möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka