Ej Antagen blazed0202 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [ROziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blazed0202

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? blazed0202

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var för att jag vill hjälpa staffs och hjälpa alla andra som ansöker och speciellt ingame skulle gärna ta ärende och älskar att vara staff så det är därför jag vill bli medlemskap ansvarig för att jag vill ta mycket samtal eftersom jag ser väldigt mycket folk som vdmar min vän blev vdmad typ 4 gånger bara på 2 timmar och det där vill jag ta bort folk som inte har ordentlig rp eftersom de inte kan rpa och skulle gärna ta det samtal ingame eftersom jag inte kan se support.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en väldigt bra på att argumentera alltså om någon säger något väldigt sann och alla staffsen tvekar på att säga nått kan jag alltid argumentera så jag är väldigt bra på att argumentera och jag är bra på att hålla koll på alla spelare alltså fail rp de så tar jag de med de och jag är väldigt bra på att inte bli stressad asså vad som helst bli jag inte bara stressad

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Hur du vill att någon ska bemöta de så ska du också bemöta på de sättet alltså t.ex du säger till en spelare tyst på dig fast medans spelaren har mycket respekt mot dig och du bemöter han dåligt så går de inte ihop eftersom att jag är om man ska säga ''staff'' så får jag inte ha en dålig attityd och det spelar ingen roll om spelaren har också dålig attityd man ska bara säga du får ta det lungt osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på servern ska vara en rolig sak, som både kommer vara rolig och upptäckande. Där man då upptäcker nya saker att göra inom rpn. Och viktigast att man har väldigt kul!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven jag anser är att man ska vara hyfsat mogen. Och att man har ett tankesätt där man gärna vill utveckla rpn man själv har och skapa roliga scenarion. Men viktigast av allt att man följer alla regler t.ex VDM, RDM m.m. Samt så ska man kunna vad /me samt /sme betyder och hur det används.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som Medlemskap Ansvarig ska kolla om alla medlemmar följer server reglerna, specca och ta reports för att hjälpa till staffsen för de kanske är lite för stressad och det därför alla de här ansvariga är till för de är hjälpmedel till staffsen och som medlemskaps ansvarig har du otroligt stort ansvar då du öppnar portarna för folk som vill bli medlem på servern, så det gäller att kunna bidra med en hög aktivitet som medlemskaps ansvarig samt visa att man vill göra det, att man vill kunna välkomna folk till servern, man ska kunna ha en bra ton som person överlag och inte låta negativ och ha dålig attityd då det kan påverka personen som tar intervjun negativt. Samt så känner jag också att man ska veta vad ens uppgift är.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer alltid spela unive fast kommer typ ha 3 timmar paus men då spelar jag resten av dagen unive

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka