Antagen Taxi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag har inte varit det på länge och senast jag var det tyckte jag om det väldigt mycket för att jag fick göra mycket, och sånna jobb brukar jag göra. Och jag tyckte det var kul att få in nya medlemmar till servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en kompetent person som är alltid aktiv, jag är också engagerad som gör att jag verkligen vill göra detta. Jag är en seriös person som hjälper servern mycket och tar in nya medlemmar. Samt så är jag inte en korrupt person som bara ger rollen men jag är en bra person som man kan ge tillit på och så är jag en väldigt bra och samarbetsvillig person.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt, hur dem än beter sig ska man respektera dem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Visa hur kul det är att vara med på unive då vi håller events att vi utvecklar unive och alla spelare är trevliga mot varandra samt att det finns alltid någon som kan hjälpa dem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Grund reglerna kunna rpa samt några andra regler tex fear rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska kunna ta in medlemmar utan problem och att jag inte ska stressa i sitationer.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv in game 5-10 timmar per dag. Och i dc 24/7 ish.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? E f.d helper samt MA. MVH taxi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka