Antagen 1.krato | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,399
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? 1.krato

Ange ditt födelsedatum 23 December 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att jag har ett stort intresse för community arbete och jag vill kunna bidra till att skapa en trygg och trivsam miljö på unive. För mig är det viktigt att nya medlemmar får ett bra bemötande och första intryck på servern så de får en bra första inblick på den positiva energin som finns på servern, Jag tycker det är roligt och interesant att höra folks olika uppfattning på olika regler och folks unika karaktärer på servern, och jag tycker det är roligt att kunna välkommna folk till Unive roleplay

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni skall välja mig som Medlemskaps ansvarig för att jag bryr mig väldigt mycket communityt ser ut och vill vara med och bidra till en bra stämning på servern. Jag har lätt och prata med nytt folk är social som person, jag är en rättvis person som försöker alltid se till att folk känner sig bra bemötta. Jag har tidigare erfarenheter inom detta området då jag har tidigare varit medlemskaps ansvarig och staff på servern, så jag vet hur viktig denna position är, och jag vill kunna hjälpa samtliga icke medlemmar att snabbt komma in på servern som medlemmar. Jag kommer kunna bidra med en positiv och rättvis energi.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som medlemskaps ansvarig har du ett par ansvar, och ett av dom ansvaren är att bemöta samtliga personer med en bra och positiv ton & energi. Man ska bemöta folk med respekt, det är viktigt och lyssna på vad folk har och säga och visa förståelse. Jag tycker också det är viktigt att inte påbörja en intervju med en negativ ton och sedan bli bättre eller tvärtom, för då blir den icke medlemmen negativt påverkad båda gånger, man skall alltid vara respektfull, ärlig och trevlig. Och man ska ge alla samma chans som alla andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig handlar det om att medlemskapet ska kännas viktigt för alla personer på servern. Jag vill att alla personer som blir medlemmar på unive ska känna välkomna. För mig är det viktigt att folk känner trygga, välkomna och respekterade, så att de vill vara kvar på servern och vara aktiv och bidra med saker för serverns framtid. Jag tycker att medlemskapet betyder som ett hem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det krav jag anser en medlem ska ha på unive är att de skall kunna reglerna som unive har. Det är viktigt att de följer reglerna för då blir RP bra för båda parterna, och att man respekterar både staffs och övriga spelare på servern. Det är också ett krav enligt mig att kan de grundläggande saker inom RPn också. När man skall spela rädd osv. En medlem ska också vara en del av communityt och inte bara spela för sig själv och sin egen vinning

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskaps ansvarig har du otroligt stort ansvar då du öppnar portarna för folk som vill bli medlem på servern, så det gäller att kunna bidra med en hög aktivitet som medlemskaps ansvarig samt visa att man vill göra det, att man vill kunna välkomna folk till servern, man ska kunna ha en bra ton som person överlag och inte låta negativ och ha dålig attityd då det kan påverka personen som tar intervjun negativt. Samt så känner jag också att man ska veta vad ens uppgift är. Varje udda vecka är jag hos en förälder där jag kan vara längre på nätten än hos den andra, så kort fattar, Udda veckor = Mer tid på både dag och kväll. Jämna veckor = Mycket tid på dagen men ej lika på mycket på kväll.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommaren kommer jag vara aktiv varje dag och kväll! Som medlemskaps ansvarig är det viktigt att kunna bidra med en hög aktivitet och visa att man vill ta denna position seriöst, då du som medlemskaps ansvarig har i uppgift att ta in folk som medlemmar på Unive, och det rullar in ansökningar konstant, är man inte aktiv, så bidrar man inte med att ta in nytt folk på servern! nu under sommaren kommer aktiviten vara otroligt stor!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej! Inget för tillfället!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka