Ej Antagen younes10 | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? younes

Vad heter du på discord? kurdishloyalty

Vad är ditt Hex:ID 11000013f615644

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. ja minst 3 timmar om dagen ska göra så bra som det bara går

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett tag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ett par antal gånger vet ej exakt

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att förebygga större problem genom att snabbt hantera små regelbrott. Genom att hålla koll på spelare som stör eller förstör RP kan vakten agera direkt, till exempel genom varningar eller kickar, för att förhindra att situationer eskalerar.

Servervakten bidrar också till att minska “lall” på servern, alltså spelare som inte följer RP-regler eller stör spelupplevelsen, genom aktiv övervakning och ingripanden. På så sätt skapas en renare och mer realistisk RP-miljö där spelare kan fokusera på att spela och följa serverns regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker om att hjälpa andra spelare och vill se till att servern är rolig, rättvis och säker för alla. Jag gillar att upprätthålla regler, förebygga problem innan de blir större och bidra till att RP-miljön blir så bra som möjligt. Det känns också kul att kunna vara en del av communityt, hjälpa nya spelare och se till att alla kan njuta av spelet utan störningar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man kickar någon tex för man ogillar personen utan en gilltlig anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka