Ej Antagen younes10 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? younes

Vad heter du på discord? kurdishloyalty

Vad är ditt Hex:ID 11000013f615644

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 timmar per da

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2023 ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) många gånger lyckades ej få in en bild men totalt 50 gånger väldigt mycket men lär mig mycket varje dag och vill bli det efterssom inom sjukvård så finns de folk som ber om ploster vilken går in i regelbrotten brist på social rp man kan inte bara storma sjukan och skrika ge mig ploster jag vill kunnad förbättra detta

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag som servervakt ska underlätta ert staff arbetet för er staffs och inte försvåra det, med det sagt så jag göra arbetet på ett bra sätt inte slarvigt

Varför vill du bli servervakt på servern? för att minska mildare regelbrott och minska lall på sjukan tex cykel osv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att kicka någon bara för att man ej gillar personen vilket innebär korruption

Nekad.

Anledning: Du uppfyller ej kraven för att bli servervakt. Tycker även att du kan utveckla dina svar på frågorna:
"Förklara vad för uppgift en servervakt har"
"Varför vill du bli servervakt på servern?"

Om man verkligen vill bli servervakt så får man lägga ner lite mer tid på sin ansökan, inget man skriver ihop på 5 minuter.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka