Antagen turbo_gts | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

turbo_gts

Medlem
Servervakt
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad heter du på discord? vz_turbo

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001316cd401

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Arbetar från 07:00-15:30, kommer hem vid ungefär 16:00. Börjar spela vid ungefär 17:30 ända fram till 21:30, beror lite på hur pigg man är. Men 2-3 timmar aktivitet per dag , på helger kan det bli mer mot kvällarna ,4-5 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sedan 22 december 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig blivit bannad under min tid på unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är i första hand att underlätta för alla staffs, dvs ta hand om mindre uppgifter som staffs kanske missar eller inte ser. Den andra uppgiften är att vara en förebild för både nykomna spelare på servern men också för de som varit en del av unive ett längre tag. Samt att upprätthålla en god och seriös RP nivå på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt eftersom att jag känner att jag vill vara en del av Unive och driva det framåt på bästa sätt , att serverns hälsa är på topp , dvs hjälpa servern hålla en hög rp nivå för att alla skall få en så bra spel upplevelse som möjligt. Ser dessutom en del regelbrott under tiden man rpar, och ibland har staffsen fullt upp , då kan jag som Servervakt ta åtgärder direkt ifall regelbrott sker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse som Servervakt innebär framförallt att missbruka sina perms man har för sin egna vinning. Ett exempel kan vara att använda toggleid under pågående scenario så som en stormning när man rpar som Krim. Du får fördel genom att se vart folk befinner sig igenom byggnader. Ett annat exempel är att man helt utan giltig anledning kickar folk , kan vara under scenario eller bara så helt utan giltiga skäl. Att dva någons bil bara för att man har haft en liten konflikt tex är också abuse och korruption . Kortfattat så innebär det att man använder sina perms för sin egna eller andras vinning , och inte för att göra rätt för sig som en Servervakt ska göra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka