Antagen Svante111 | Ansökan till Servervakt [Borzy,1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante111

Medlem
Servervakt
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? rapz82

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014c0fb094

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 3h-6h/dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Mars 2025 ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger varav 1 var bug https://medal.tv/games/gta-v/clips/mgnPLVqRFYwQwkQgk?invite=cr-MSw3bFEsMzk2ODczMjI2&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Sv har som upgift att hålla koll på spelare och se till så inga regelbrott begås, fusk eller andra saker som stör själva rpandet. Man hjälper till att lösa konflikter mellan spelare, och sprider en allmän trygghet för dem som spelar på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag ser mycket regelbrott som begås och kännslan när man bara tittar på och inte kan åtgärda det direkt är inte så kul. Jag vill bidra med en trygg och rolig rp för dem andra spelarna på servern, och hålla ordning på folket inne på unive. Alltså att det ska bli så rättvist som möjligt, och såklart vara en lite större del av unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption handlar om att man gynnar sig själv genom sin roll för sin egen eller någon annans vinning. Exempel kan vara att jag ger fördelar till mina polare just för dem är mina polare.

Abuse är att man missbrukar sin roll med makten man har som servervakt som inte gynnar någon annan, att t.ex banna en spelare utan giltig anlednig om jag har något personligt mot hen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka