Nekad Yee | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121921357/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? Elis#2220

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Johan Hansson han har haft en väldigt bra uppväxt han har levt upp på en Bond gård med sin mamma pappa och syster. De har bott i Norge nästan hela sitt liv. Johan har väldigt stort intresse av motorer och gruvarbeten. Han är gillar och jobba och hjälpa andra människor. Han jobbade väldigt mycket på bondgården med sin pappa han brukade köra traktor på fälten och så. Han är väldigt snäll och så men när folk är jobbiga så kan han bli arg. Men sedan dog Johans pappa, han blev överkörd av en traktor och han klarade inte de. Och nu så har Johan flyttat till Sverige och är där han är nu. Han flyttade hit själv från sin familj för han ville uppleva en nytt liv hans mamma och syster flyttade till en kompis till mamman. Och nu när han är i sverige vill han få ett nytt bra liv och få ett bra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker de är riktigt kul och vill göra staden till en tryggare och bättre stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med en tryggare stad och en roligare och bättre stad. och hjälpa nya folk till servern. Så de också gör de till en tryggare stad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska spela för mig och min egen vinst bara utan rp för mig och andra.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive genom kompisar som tipsa om de och andra sociala medier.

Hade inte gått med i er discord ber om ursäkt men kan jag få ett försök till för jag och mina kompisar ska försöka bli medlemmar snälla

Tillbaka