Accepterad Yee | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? elis020

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Hansson, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll, impulsiv (vill va schysst men kan lätt bli arg)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Johan Hansson är uppvuxen i England med sin Pappa och Mamma. Hans storebror dog när han var 4 år gammal och har sen dess varit ensambarn. Johan har under hela sin barndom blivit mobbad i både förskolan och grundskolan. Varför han blev mobbad var för att han var så blyg och inte vågade säga emot men egentligen så är Johan en väldigt snäll och rolig person. På hans fritid så var han väldigt intresserad av bil racing och motorer och drömde om att bli en mekaniker när han blev stor. Han kände en kille som hette Adam som jobbade som mekaniker och han lovade Johan att när han blev 15 så skulle han få provjobba på bilfirman där Adam jobbade. Men när Johan fyllt 14 så berättade hans föräldrar om att de skulle behöva flytta till Sverige på grund av föräldrarnas jobb. Dom sa till Johan att han skulle se det som ett sett att börja ett nytt liv utan mobbning och med vänner men Johan visste att det bara skulle bli värre. När de hade flyttat till Sverige så blev det faktiskt lite bättre, Johan fick några vänner han blev inte mobbad. Johan var riktigt glad över att de kunde flytta hit till Sverige/unive och har nu stora drömmar att bli Polis och få staden till den bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt bra och seriös rp nivå då jag vill rpa som det vore i verkliga livet, och alltid försöka utveckla min egna Rp så mycket som jag kan. Sen kommer jag även bidra med en mer positiv upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska spela bara för att du ska vinna utan för RP:n skull. Så alltså att man inte ska spela för sin egen vins utan RP:n skull.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har haft flera bans där jag ej vetat om reglerna men efter bannen så lärde jag mig av mina mistsag och förbättrad min RP och lärde mig reglerna så att jag ej ska bryta mot dem igen. T.ex. deltog jag i rån när ja ej va krim (krim utan krim) för att jag inte visste det då. Sen har jag lärt mig sunt förnuft för jag blivit bannad några gånger för det så det ska inte hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (döda utan anledning), COPBAIT (försöka få polisens uppmärksamhet, FEARRP (värna om sitt liv som det vore verklighet)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka